1-به میزان لازم و کافی ویتامینمصرف کنید.
2-  از سری ویتامینهای
B غافل نباشید . در اینجا نکته اساسی رعایت میزان مورد نیاز هریک از این ویتامینهاست.

3-  از رژیم غذایی که برای قلب مفید است ، پیروی کنید. سلامتی قلب ، سلامتی مغز را در پی دارد . استفاده از میوه جات ، سبزیجات ، غلات و حبوبات اساس این رژیم غذایی است.
4-  در کنار ورزش بدنی ، ورزش فکری هم بسیار مفید است. مانند مطالعه ، حل جدول ، انجام بازیهای فکری و ... .
5-  ماهی زیاد بخورید ، گوشت قرمز کم!
6-  مسکن هایی نظیر ناپروکسن ، ایبوپروفن و داروهای خانواده استاتین ها در کاهش خطر آلزایمر موثر هستند.
7-  وزن خود را کاهش دهید.
8-  محیط زندگی را از شور و شادمانی سرشار کنید و در فعالیتهای اجتماعی و دسته جمعی مشارکت کنید
.

 

مجله پزشکی مادر
منبع:بخش سلامت سایت AOL



پر بیننده ترین اخبار

  1. روز
  2. هفته
  3. ماه

پر بیننده ترین اخبار (2)

  1. روز
  2. هفته
  3. ماه

    تبلیغ پاپ آپ

    ©2019 شرط مهم سلامت یک جامعه توانمندی مردم در جستجو، دریافت و به کار گیری اطلاعات سلامت است، مجله پزشکی مادر، شریک سلامت جامعه ایرانی است.